Ninja H2R

Termék leírása:

A Ninja H2R igazi motorkerékpáros mérföldkőnek számít, amely a maximumra van hangolva, s a
jelenlegi technológiai lehetőséget tekintve a csúcs a motoriparban. Amikor a Kawasakinak
először fogant meg a Ninja H2R gondolata a fejében, az alapkoncepció az volt, hogy
egy olyan gépet alkossanak, amely olyan gyorsulást teszi lehetővé, amilyet
legtöbb motoros még korábban sosem tapasztalt.Ennek eléréséhez a
kulcsot a supercharger (feltöltős) motor jelentette, amelyet
teljesen házon belül fejlesztett ki a Kawasaki Heavy
Industries (KHI) csoport: Gázturbinák és Gépek,
Űrrepülés és Vállalati Technológiák
Divíziója.”Built Beyond Belief”, azaz
azért készült, hogy minden
képzeletet felülmúljon. Ezt
a motort nem gyártják közúti
használatra.

Technikai jellemzők:

Motor

Motor típus
Folyadékhűtéses, négyütemű soros, négyhengeres Superchargerrel
Lökettérfogat
998 cm³
Furat x Löket
76 x 55 mm
Kompresszióarány
8.3:1
Szelepvezérlés
DOHC, 16-szelepes
Üzemanyagrendszer
Üzemanyag-befecskendezés: Ø 50 mm x 4 dupla injektorral
Gyújtás
Digitális
Indítás
Elektromos
Kenés
Kényszerkenéses, olajhűtéses nedves karter

Teljesítmény & Erőátvitel

Maximális teljesítmény (EU Spec)
228 kW {310 LE} / 14,000-es fordulaton
Maximális teljesítmény Ram Air-rel (EU Spec)
240 kW {326 LE} / 14,000-es fordulaton
Maximális nyomaték (EU Spec)
165 N•m {16.8 kgf•m} / 12,500-es fordulaton
Áttétel
6 sebességes, dog-ring
Véghajtás
O-gyűrűs lánc
Primer áttételi arány
1.551 (76/49)

  1. váltóáttét
    3.188 (51/16)
  2. váltóáttét
    2.526 (48/19)
  3. váltóáttét
    2.045 (45/22)
  4. váltóáttét
    1.727 (38/22)
  5. váltóáttét
    1.524 (32/21)
  6. váltóáttét
    1.348 (31/23)

Végáttételi arány
2.333 (42/18)
Tengelykapcsoló
Nedves többtárcsás, kézi

Fékek & Felfüggesztés

Fék [első] / Első fék típusa
Dupla úszóágyazású ø330 mm-es Brembo tárcsák, dupla, radiálisan szerelt, 4 dugattyús Brembo Stylema monobloc féknyereggel
Fék [hátsó] / Hátsó fék típusa
Egytárcsás, ø250 mm-es Brembo tárcsa, szemben álló ikerféknyereg
Felfüggesztés [első]
ø43 mm-es, fordított teleszkópvilla, rugó-előfeszítéssel, top-out rugókkal
Felfüggesztés [hátsó]
Új Uni-Trak Öhlins TTX36 gáztöltésű lengéscsillapítól, “top-out” rugóval. Fokozatmentes, 2 utas (nagy/kis sebesség) nyomófokozati csillapítás, fokozatmentes húzófokozati csillapítás, teljes mértékben állítható rugó előfeszítés

Váz & Méretek

Váz típus
Rács szerkezetű, nagy szilárdságú acélcső, lengőkar rögzítő lappal
Utánfutás
108 mm
Rugóút, első
120 mm
Rugóút, hátsó
135 mm
Gumi [első]
120/600 R17
Gumi [hátsó]
190/650 R17
Kormányzási szög, bal/Jobb
27° / 27°
H x Sz x M
2,070 x 850 x 1,160 mm
Tengelytáv
1,450 mm
Hasmagasság
130 mm
Ülésmagasság
830 mm
Üzemanyag mennyiség
17 liter
Menetkész tömeg – Kombinált
216 kg

Helyszínen, időpont egyeztetéssel, akár azonnal végezzük motorok, autók műszaki vizsgáját.

Helyszínen, időpont egyeztetéssel, akár azonnal végezzük motorok, autók eredetiség vizsgálatát.

Szeretnéd kipróbálni a Kawasaki legújabb modelljeit?

Szeretnéd kipróbálni a Yamaha legújabb modelljeit?

Tesztvezetés legközelebb 2022-ben!​