
Nyitvatartás
Hétfő: 9-17
Kedd: 9-17
Szerda: 9-17
Csütörtök: 9-17
Péntek: 9-17
Szombat: 9-12
Vasárnap: zárva
Elérhetőségek
Menü
2023 @ topmotor.hu
Minden jog fenntartva.
Minden jog fenntartva.
Készítette: Huszár Richárd
A Ninja H2R igazi motorkerékpáros mérföldkőnek számít, amely a maximumra van hangolva, s a
jelenlegi technológiai lehetőséget tekintve a csúcs a motoriparban. Amikor a Kawasakinak
először fogant meg a Ninja H2R gondolata a fejében, az alapkoncepció az volt, hogy
egy olyan gépet alkossanak, amely olyan gyorsulást teszi lehetővé, amilyet
legtöbb motoros még korábban sosem tapasztalt.Ennek eléréséhez a
kulcsot a supercharger (feltöltős) motor jelentette, amelyet
teljesen házon belül fejlesztett ki a Kawasaki Heavy
Industries (KHI) csoport: Gázturbinák és Gépek,
Űrrepülés és Vállalati Technológiák
Divíziója.”Built Beyond Belief”, azaz
azért készült, hogy minden
képzeletet felülmúljon. Ezt
a motort nem gyártják közúti
használatra.
Motor típus
Folyadékhűtéses, négyütemű soros, négyhengeres Superchargerrel
Lökettérfogat
998 cm³
Furat x Löket
76 x 55 mm
Kompresszióarány
8.3:1
Szelepvezérlés
DOHC, 16-szelepes
Üzemanyagrendszer
Üzemanyag-befecskendezés: Ø 50 mm x 4 dupla injektorral
Gyújtás
Digitális
Indítás
Elektromos
Kenés
Kényszerkenéses, olajhűtéses nedves karter
Maximális teljesítmény (EU Spec)
228 kW {310 LE} / 14,000-es fordulaton
Maximális teljesítmény Ram Air-rel (EU Spec)
240 kW {326 LE} / 14,000-es fordulaton
Maximális nyomaték (EU Spec)
165 N•m {16.8 kgf•m} / 12,500-es fordulaton
Áttétel
6 sebességes, dog-ring
Véghajtás
O-gyűrűs lánc
Primer áttételi arány
1.551 (76/49)
Végáttételi arány
2.333 (42/18)
Tengelykapcsoló
Nedves többtárcsás, kézi
Fék [első] / Első fék típusa
Dupla úszóágyazású ø330 mm-es Brembo tárcsák, dupla, radiálisan szerelt, 4 dugattyús Brembo Stylema monobloc féknyereggel
Fék [hátsó] / Hátsó fék típusa
Egytárcsás, ø250 mm-es Brembo tárcsa, szemben álló ikerféknyereg
Felfüggesztés [első]
ø43 mm-es, fordított teleszkópvilla, rugó-előfeszítéssel, top-out rugókkal
Felfüggesztés [hátsó]
Új Uni-Trak Öhlins TTX36 gáztöltésű lengéscsillapítól, “top-out” rugóval. Fokozatmentes, 2 utas (nagy/kis sebesség) nyomófokozati csillapítás, fokozatmentes húzófokozati csillapítás, teljes mértékben állítható rugó előfeszítés
Váz típus
Rács szerkezetű, nagy szilárdságú acélcső, lengőkar rögzítő lappal
Utánfutás
108 mm
Rugóút, első
120 mm
Rugóút, hátsó
135 mm
Gumi [első]
120/600 R17
Gumi [hátsó]
190/650 R17
Kormányzási szög, bal/Jobb
27° / 27°
H x Sz x M
2,070 x 850 x 1,160 mm
Tengelytáv
1,450 mm
Hasmagasság
130 mm
Ülésmagasság
830 mm
Üzemanyag mennyiség
17 liter
Menetkész tömeg – Kombinált
216 kg
Hétfő: 9-17
Kedd: 9-17
Szerda: 9-17
Csütörtök: 9-17
Péntek: 9-17
Szombat: 9-12
Vasárnap: zárva
Készítette: Huszár Richárd